Ha olvasod a PH-t, és elolvastad a linkeket amiket adtam, akkor miért beszélsz ekkora zöldségeket? :D
utolsó utóirat: Ugye nem gondolod, hogy a Ferrari kirakja a Facebookra, ha OMW kúton tankol Shell helyett ugye? Picikét naiv vagy, de nem akarok személyeskedésbe belemenni ;)
Ez most mi, de most komolyan? Tényleg ennyire nem megy át, mi az, hogy partnerprogram? :) Szerinted amikor elindítasz egy játékot, akkor miért van az elején AMD, (nincs ATI!) nVidia, vagy éppen Intel logó? Egy stúdió miért dönt úgy, hogy ezeket kiteszi?
A Mantle csak ATI supported és sosem lett szabvány, ellenben a DX12 az. És bár az elv hasonló nem a Mantle-ből indul ki (csak próbálják összemosni, de igazából saját fejlesztés)
Még egyszer: nincs olyan, hogy ATI! :) A Mantle az AMD(!) saját fejlesztésű grafikus API-ja. Nem szabvány, mert tisztán és világosan megmondták, hogy a Mantle arra válasz, ami a szabvány API-kban nem elérhető. Nem mellesleg a Vulcan, ami viszont szabvány (Khronos Group) egy az egyben a Mantle (!!!), gyakorlatilag pár sor eltérés van a programban. A DX12 esetében pedig nemcsak az elv hasonló, hanem a felépítés is.
Elképesztő, hogy milyen magabiztos vagy annak ellenére, hogy az ismereteid meglehetősen hiányosak. Csak azt tudom javasolni, hogy nézz utána annak amiről beszélsz, mert össze-vissza kevered a dolgokat. Ezt nem piszkálásból írom, egyszerűen csak egy javaslat. Vagy ne fórumozz piásan, ez is egy opció! :D