Nekem egy RGT-volt, amire talán senki nem emlékszik, hiszen elég rövid ideig volt forgalomban.
Nos, az képviselt egy ma hiányzó kategóriát, mivel olyan húszezer körül lehetett kapni, három pedál, fülek+szekibot(kézifék), igen komoly ffb - viszont csak 270 fok (rally-hoz, gt-hez végül is szinte elég volt).
Azonban ezt a sok olcsó fícsört túl sokáig nem lehetett igazán élvezni. A pedál az ugyanaz a totál műanyag szégyen volt, mint ennek a T150-nek (csak +kuplug) - ez pár hét alatt eltört. Mindegy, valahogy megdrótoztam, végülis használható maradt. Azonban aztán szép lassan az összes kapcsoló megadta magát, és így vált végül hulladékká.
Ja, majd el felejtettem, a rögzítés az katasztrófa volt már új korában is, de aztán, mikor a szerintem nyersvas csavar rövid úton megadta magát és pótoltam egy rendessel, ami meg szétnyírta az anyamenetet...
Szóval nem ért az igazából húszezret sem.
Összegezve: a ffb biztos jó, és jóhír, hogy nem potméteres a kormány, hanem optikai. Viszont a kapcsolók egész biztosan ugyanaz a lóbadzsit kategória, a rögzítés pedig egy az egyben ugyanaz, mint az enyémen volt, tehát garantált szenvedés. A pedál pedig mehet a dobozból a kukába egyből. Ugyan a féket meg a gázt talán nem rugdossa annyit az ember, mint a kuplungot, tehát talán tovább tartana, mint nekem, de egyébiránt meg szekvenciális váltóhoz is kéne a kuplung, mert hiába, hogy automatára állítod, azért az kanyarokban is sokszor kellhet (hogy meginditsd a kocsi farát).
Tehát én azt mondom, hogy ezen az áron egyértelmű pénzkidobás.
Én azóta rábeszéltem magam egy akciós G27-re. Még én is hülyének néztem magamat, hogy annyi pénzt kiadok ilyesmire, főleg ha aztán ennek is csak jönnének a nyűgjei. De nem! Maga a tökéletes, brutálisan masszív, célra tervezett eszköz. Lassan egy éves, de még mindig amolyan bejáratós hangulata van (pedig már alig várom, hogy a bőrborítás kicsit patinásodjon).
Úgyhogy én mindenképpen ezt ajánlanám, mint legolcsóbb, ám hosszútávú, felhőtlen megoldást.
Esetleg használtan talán beleférne a "pszichikai határba" is.
Amúgy még a DFGT-t tartják sokan ár-érték bajnoknak (ha mindenképp kínlódni akarsz a kuplungnélküliséggel) de aztat meg már nem gyárcsák.