Szerintem, nem sok esely van arra, hogy valaha egyforma idoket toljon valaki gamepad, full assist vagy kormany assist nelkuli iranyitassal. valamennyire meg lehetne csinalni, csak melyik fejleszto fog ezzel addig kiserletezni amig 1 darab ember hasonlot produkal, aztan ez minden embernel mukodjon kb kivitelezhetetlen. Viszont emlekszem, Ac-ban a regi idokre, rengetek rekorddal az rsr livetiming-on, anno es akar most is megnezve az idoket, szepen a kormanyosok koze ekelodnek bele a gamepados emberkek. Sot anno meg itt a forumban is egy gamepados emberke elverte a kormanyosokat assist nelkul ritka kivetel(mar amennyire gondolom a jatek engedi kikapcsolni ilyen esetben), persze a monzan, talan a regin, ahol kb 4x kell faltol falig tekerni a kormanyt es ennyi. Szoval lehet talan azt mondani, ac-ban eleg jol osszedrotoztak ezt a reszt, hogy kozosen tudjanak csatazni, de majd valaki megcafol, ha nem igy van.
Na de visszaterve a tegnap emlitett idore amit futottam mondhatni elsore, australia greenhills palya volt 23 seccel javitva a gyari idot. Abban biztos vagyok, hogy erre eddig sosem voltam kepes ennyi kihagyas utan. Persze ra lehet fogni a wrc6-ra is, hogy megedzett, felkeszitett az rbr-re :)
Most, hogy mind a harom jatek a fejemben, kezemben van, azt kell, hogy mondjam a dirt rally palyaja a legszivatosabb, mert menve rbr-ben, akar australiaban franciaknal, hogy a japan ultraszeles atvagok barmin a szep mezos palyait ne is emlitsem, kozel sem olyan szivatosak, es szukek mint a dirt palyai. Valamelyik sved palyan a dirtben, vert izzadtam,(neki futottam vagy 20x) mire elvertem masters fokozaton. Bar itt kozre jatszik az is, hogy nagyon nincs kiegyenlitve, melyik palyan mit kell hozni, mert azert az a jellemzo, hogy siman verni lehet a masters idoket elso nekifutasra, annyira "lazara" vannak veve. Volt egy ilyen tendencia erzesem, ahogy jottek ki az uj szakaszok egyre konnyebbek lettek, nemet finn, de ugye a sved talan a legutolso, ami miatt nem teljesen igaz a fenti gondoloat, bar kivetel erositi a szabalyt.
A powerslide-ot emlitve, tegnap az oldalso ablakon kinezve teljes kanyarkombinaciokat, csusztattam at az rbr-ben teljes konnyedseggel, szerintem ez is messze van a valosagtol, volt olyan erzesem, mintha azert madzagon huzna valaki a kocsit, mert mindig vissza lehetett hozni egyenesbe, ha csak az alja nem akadt fent valamin.