Természetesen ez nem törvényszerű és én is szándékosan nem azt írtam, hogy cockpit nézetből kell tolni, mert embere válogatja, hogy ebből a nézetből, szélvédő nézetből, motorháztető nézetből, esetleg orr kamera nézetből tolja valaki, de a kormánnyal játszók jellemzően nem valamilyen chase camera nézetből játszanak. Megértem a hátulról tologatós kameranézet melletti érveket is természetesen de ettől még a legtöbben nem így játszanak. Kíváncsi lennék egy statisztikára is, hogy 100-ból hány játékos tolja így :) A magam részéről nem is tudok így játszani, mert természetesen próbáltam már én is, ha más nem kamera váltások során de valahogy nem tudom így irányítani az autót, más a sebességérzet, nem úgy érzékelem a kormányzási művelet autón gyakorolt hatását mint a korábban felsorolt nézetekből. Nyilván szokás kérdése és némi gyakorlás után ráérezne az ember de én szimulátorosabb irányba próbáltam ezt mindig inkább vinni és a motorháztető kamerát cockpit kamerára váltani inkább mint chase kamerára, az ezred másodpercek oltárán áldozva, mert tető vagy hátsó kamera némi plusz előnyhöz is juttatja, juttathatja az azt használó játékost főleg egy másikkal szemben aki nem ezt használja, hiszen jobban rálát az ívekre, a kanyarokra a kanyarcsúcspontokra, stb. nem véletlen, hogy picit komolyabb játékoknál multi esetén szerver oldalon be lehet állítani kötött kameranézetet.