Gratulalok szep eredmeny, foleg "ismerve" a B group-ot. Mentem egy probat par napja egy Wales-i palyan, hat kemeny nagyon, muveszet azt a vasat az uton tartani. Atom preciz pedal kontroll ill. kormanyzas kell mar csak ahoz is, hogy be tudj erni. Elso korben azt se tudtam hany ora. :D Foleg kuplunggal!
alma2: "nem egyertelmu szamomra a fekutrol a visszajelzes, leszamitva, ha kicsuszok es fanak csapodok, a mai napig erzesre fekezek"
Ugy is kell persze, arra gondoltam, hogy ha latod, hogy nagyon siman ment a kanyar, kovetkezo korben ott megprobalhatsz nagyobb sebesseggel atmenni. Ha pedig fa van, az meg a masik veglet, de abbol is lehet tanulni. :D
Igen az itiner bugos, ma en is belecsusztam, pontosabban belehuztam a kanyarba, de mondania kelett volna, hogy meg se probald. :D Az utem hibakat is eszrevettem parszor, nagyon zavaro tud lenni.
"nincs e valami delta ido mutato"
Nem tudom pontosan mire gondolsz, de en gyarkorlasnal, mindig "personal best-et" allitok be es ugy lehet latni melyik szektorban jottem ki jobban.
A csmarcell nevet latom meg sokszor, le a kalappal elotte is, stabilan sokszor csak masodpercekre autozik 1-2 nagyobb nevtol dailyben. Nem ide valosi esetleg?