Az idoket a kozossegi eredmenyek alapjan rendezi a jatek. Mivel a GroupB a legnehezebb kategoria, raadasul Monte Carlo-ban, jeges uton kell menni, igy a nagyatlag valoszinuleg max ment par restartot es be sem ert a celba, masok pedig ki sem probaltak. Igy szerintem, ott azert nehezebbek az idok, mert csak a kitarto jatekosok eredmenyei vannak atlagolva, ill. a nemet lehet jobban is fekudt neked. Azt meg megemlitenem, hogy a verseny utan az eredmenynel az elso AI neve mellett latni egy kis szamot, ami mutatja milyen "ligás" a csavo. Elit szinten mindig van egy masters szintu versenyzo is, azert megy o brutal idoket. Amugy ha jol tudom eleg top3-4-ben lenned hogy eloleptessenek mastersre. Amugy meg van minden tuning mar a vasra!? (bar gondolom igen ha masodikra tudod hozni. En is szivtam ezzel, az elitben.)
#2141 Koszi az infot, olvastam en is az oldalukon, de nem lenne bölcs elindulnom egy ismeretlen autoval, az Alpine-nal is kellett par szaz km, hogy jobban raerezzek. Raadasul csak elit szinten vagyok, igy a palyak felen meg 1x sem mentem, ami meg ok lenne, ha tudnam mi foghato még meg az autoval. Az AWD- kategoriara gondoltam, egy 95 Subaruval, mert a 2010 nem jon be annyira. Meglatom, lehet kesobb becsatlakozok csak gyakorlasnak. A top mezony eleg erosnek tunik, egy probakor utan nezve. Tobb kell oda mint csak a palyan maradni, jol toljak. Egyenlore nem az en szintem, talan kovetkezo szezonra kepbe jovok. :)