Ahh, nem vagyok még olyan hardcore. :P Szekvencialis manuallal tolom, a kormany meg 430 fokon van. Az en celkategoriam, a 2001es Subaru, ha jol tudom az 540fokos alapbol, bar errol megy a vita minden forumon, hogy sok pilota nem hasznal gyari beallitast a valo eletben sem.
Ettol figgetlenul minden tisztelet a kuplungosoknak, ha jobban vagom a palyakat, majd en is ramagyek. Kormanyszogem pedig legtobb esetben nem eppen elony, mert kisebb mozdulatra, siman keresztbeall a vas uratas kozben. A crew-t 250 fokon toltam, ahoz kepest mar elegge feltoltam, siman lehet 10 fokot hozzaadni hetente es felsem tunik a valtozas.
Kb kevesebb mint 1% hasznalhat kuplungot es valoszinuleg joval kevesebb alapbeallitaskent. Meg a nagykutyak is szekvencialisra valtanak sokszor,(a jatekban) amikor a palya tobb bal labas fekezest kiván meg. Amugy sok palyan a powershift-ing 4-8mp-et is hozhat, ugyhogy boki a csorom, hogy en is elkedjem.