Nyiri:na pont elkezdtem irni a mondokam, aminek a lenyege az lett volna, hogy ez nem palyaautozas. Nagy rutin nelkul is egy atlagosnal gyorsabb versenyzo assettoban amig meg nem szokja veszit 1-3 masodpercet, (persze palyatol fuggo) ami semmi, ha hozzaadod a gyors idejehez. Aztan eleg hamar kijon nullara szinte a vegen mikor raallt az agya. Itt rallyban, hamarabb eltunik a hatrany, vagy egybol jon az elony ahogy irja, de mindig mashol fogod az idot elvesziteni nem ezen. Az teny, hogy sokkal munkasabb az egesz, ki mire vagyik.
Roviden hidd el, ha fel karral es kivajt szemmel tolna, akkor is gyorsabb lenne azoknal akiknel most gyorsabb es kb pont annyival.
Bratt:Ha a powershift alatt meg gondolom azt erted, hogy visszabaszod ketto sebesseget egybol mig szekvencialisnal ugye leheteten, meg valami vedelem is van amivel manualis h valtoval meg olyat "csalsz" amitol a valo eletben a blokk eltavozna a tulvilagra.
Nekem a monthly alatt szarakodott a tm kormany konfigja es egy csomoszor 540-rol visszallt 900 fokra, (talan akkor amikor assettot is elinditottam elotte) persze idegesitett, hogy mint egy orult tekrem a kormanyt, de igazabol ugyanugy vegigertem, az idomon nem latszott, max jobban elfaradtam illetve a windowstol kezdve a tm felmenokig mindenkit szidtam.