Ha jol emlekszem g27-el tolod, ott az eros ffb is, kb egy jo tm, vagy mas kormany fele-harmada-toredeke :)
Amugy ez pont azon keves jatekok egyike, hol lassulsz is tole pl a finn palyan ahol folyton a levegoben az auto, kikapcsolt fffb-vel egyszeruen jobb az ember, vagy minimalisra veve, mert folyamatosan kirangatja a kezedbol a kormanyt, mikro "foldet ersz", nem tudsz olayn preciz lenni, nem tudsz felkeszulni a kovetkezo fordulora, mert mindig mashonnan kell visszarangatni a kormanyt a megfelelo iranyba, ott mar engem is zavart, pedig en eleg gyenge ffb-t, hasznalok. Ez leginkabb a mostani monthly-nal tunt fel, mert ugy pattogott az auto az uton, hogy legtobbszor lepattogtam rola, kozbe se tudtam avatkozni. Kiprobalva amugy egy wrc 2000, meg 2010-el, nem volt ilyen problemam, mintha valami szivokorong folyamatosan lent tartana az uton, majd el is untam magam rajta, hiaba a nagyobb sebesseg.
Ami bosszanto, de talan meg Alex irta ez codi sajatossag, es meg valaminel talan bele is irkaltam jo regen, hogy mas mas autonal, elso kerekes hatso, 4 kerek meghajtasutol foggoen, mindig annyira mas ffb erok vannak, hogy folyton allitgatnom kell, ha a megszokott "rugasokat" akarom erezni :(