Vagom mire gondolsz, az Alpine-nel, kelett jopar kilometer, hogy raerezzek a valtasra. Egyenesekben meg indulaskor sokszor neztem belsonezetben a fordulatszamot es ugy szoktattam magam hozza a hangokhoz.
Sajna a jatekban, az egyeni legjobb idohoz mérő opcio csak szektoronkent mutatja a kulonbseget, valoban jo lenne egy realtime verzio.
Ami sebesseg erzet nelkul fontos, hogy ha temposabb szakasz jon, az arra rafordito kanyar mindig nagyon fontos, ill. hogy a gyors reszen, hol lehet nagy sebesseget atvinni. Latni sokszor, a telemetrian, hogy igy huznak el sokszor a tobbiek. Gondolom vagod, csak ideirtam. A sok aprobb lassu kanyarnal kevesebb a veszteseg ugy vettem eszre, ha van egy stabil tapados tempo.
Nekem nem kell ennel erosebb ffb. :P Rallyban nem is tudom maxra allitani, 70%on van csak, a crewban palyaautozasra viszont nagyon adta 150%on. :) Az erek kijonnek a karodon ahogy ratartasz egy ivre, foleg egy 2-3 oras kruz alatt :D Csak akkor gaz, amikor meguszik a vas, sokszor az asztal elforgott.
Jahh, en is igy voltam vele, még irtam is ide korabban, milyen sablonos a 2010. Atom ultra fekek, 200rol 40-re, 1mp alatt, stb. :D Monte Carloban viszont elegge bejott, akkor jon ki az auto karaktere a legjobban amikor elered a szamodra aktualis legjobb idot, lehet par restart utan talasz jobb iveket, de amig a legjobbadat probalod autozni (adott ivek, ido, fektavok) akkor kezd erdekesse valni. Sokkal feelingesebbek a regebbi vasak az tuti. Nekem az Alpine is nagyon bejott. Az a handling egy erosebb motorral, fasza lenne. Na majd beintezem a Lancia Stratos-t a 80asokbol, arrol jokat hallottam, viszont most Group A-t kene tuningolnom a havihoz. Az is nagyon igeretes kategoria.