Irtam en is mar tobbszor, hogy nekem is az a resz jon legjobban be, amikor meg nem vagod a palyat. A Dirt4 elott 1-2 hettel meg fel is hoztam a palyageneralos otletet ha még emlekeztek. :)
Azt meg hozzateszem, hogy az se egyszeru jatek amit a top sracok tolnak. Ha eljutsz arra a szintre, ahol ki tudod maxolni a palyat, ott mar joval sokszorosara novekszik a hibalehetosegek szama, ill. sokkal jobban is kell ismerned az autodat. Tokeletes kontrol kell az uton vegig. En latom nap mint nap, mi megy a forumban. A nagy top csavot annyira szorongatja a Finn srac, hogy mar napok ota nem tudja befejezni a napi-t. Ez a resze a jateknak is nagyon kozel van a rally flesshez, csak mashogyan. Itt a stress lvl ugrik meg exponencialisan, hasonloan mint amikor egy éles vezetest tonal. Mas, viszont hasonlo erzes lehet.
Meg nem tudni biztosra, de ha jol halottam az uj Dirtben lesz az itiner bejegyzesekben "+" ill. "-" kanyar. Ugyebar az egyik legnagyobb gond itt, a bejegyzesek nincsenek sebesseghez kotve. Belerak a co-driver egy ritmusba, majd hirtelen a 2es kanyar mar nem olyan mint a palya tobbi reszen volt, hanem egybol mesz a fasorba azonos sebesseggenel. Magyarul van, hogy a 2es kanyaron 120al at lehet uszni, mashol meg csak 60-al. Pont ezen a palyan van 1-2 kesoi bejegyzes, raadasul hasonloan szopatos.
Ami gaz lehet az uj D4-el, az az utszelek reszletessege. Most mar teny, hogy a Rallycross-on ill. a rally iskolan kivul, nem lesz eredeti helyszin a jatekban. Az alap beepitett rally szakaszok is generalva lettek, csak valogatottak. Olyan szakaszt mint amin a tegnapi live futott peldaul, nem hiszem hogy meg fogja kozeliteni. (vagy ott a Finn, Walles, meg a Gorog stb) Eleg szomoru, de legalabb remelhetoleg valtozatos lesz, ill. elvezetes a szintkolunbsegeknek koszonhetoen peldaul.