Szep, de biztos vagyok benne, hogy a tobbivel is ugyanugy menne. Mivel fokent azzal tolod igy nem meglepo, hogy jobban es hamarabb raall a kezed egy szakaszra a wrckkel.
Na a tegnapi Gorog daily volt a tokeletes pelda egy begyakorlos szakaszra, ki is hagytam, ra se probaltam. Vegig a legegyszerubb kanyarok, a cel egyszeruen annyi, hogy ne veszits sokat a visszaforditokban, ill. hogy jol at tudd vinni 1-2 kanyarban a sebbesseget. Ez mind szep es jo, viszont a jo idohoz mar olyan ugratasokat kell bevallalni, amit en soha nem tennek egy versenyben, kb par centire pontosan kell bevetodni es ha elbaltazod, mesz a levesbe vagy ugrott a korod. Az osszes tobbi palyan eleg volt raaerzni a szakaszra, de ez itt mar mas tortenet volt. Mas stage-eken ha gyakorolsz, az osszesegeben jobb pilotava tesz. Jobban megismered az autod hatarait es viselkedeset extrem helyzetekben, a fekek igazi melyseget, kulonbozo kanyarvételi technikakat, stb stb. Itt viszont majdnem egybol latszott, hogy mas a helyzet.
Csak kivancsisagbol, mentem kb 20-30 restartot (40-60perc) viszont idoben kb a 8. restart utan mar csak kb 2mp-et tudtam javitani, ez azert sokat mond. Az osszes extra masodpercet 2-3 ilyen begyakorlos mutatvanyos ugrassal lehet csak elerni. Ezert is jok a hosszu es trukkos szakaszok. Ott mindig lehet talani ill. vesziteni idot, nem csak 3 bevetodesrol szol az egesz.
Alma2, amugy gratula, jo idot raktal be oda. Amikor vegre mentem egy jo kort, raneztem a listara es latom, hogy majd 3 mp-el elottem vagy.
Letoltam a mai-t, ugyanaz a szakasz Monacoban mint 2 napja az Integrale-el. Itt is tulizgultam, mint ott. Sokszor live alatt egyszeruen tuleroltettem, es a tul nagy sebessegtol alulkormanyzott lesz a kocsi, vagy epp fektavon akarok tobbet hozni, azt uszik a vas es vele az ido is. :D
Amugy 1/5-on volt az autom tuningja custom event-be es ugy mentem ennel 3-4 mp-el gyorsabbat, szoval ugy tunik nem csak akkor ad gyakorlasban full tuningot ha még nem vetted meg a vasat ill. amikor fullon van. En meg tuningoltam multkor mint a hulyegyerek.