A Metrót még nem próbáltam, de a Pug 205 T16-ot és az Audit már teszteltem. Tetszik hogy érezhetően más karakter a két autó: a Pug könnyebb, rövidebb, kicsit idegesebb, a Quattro viselkedésén érezhető hogy nagyobb autó. A Peugeot valamivel mintha könnyebben vezethető lenne mint a korábbi Dirt játékokban.
Azért észnél kell lenni a B csoportosoknál, Group A Lancia Deltából átülve hirtelen kurva rövid lett minden egyenes, és Ausztráliában voltak olyan egyenetlenebb szakaszok ahol kb. csak mintákat vett a 205 T16 az útról, úgy pattogott. :D
A legnehezebben vezethető autó az általam eddig próbáltak közül a Lancia Stratos. Állandóan megforgott alattam, ezt talán egyszerűbb volt az első Dirt Rallyban az úton tartani.
Az Alpine A110 viszont egyértelműen veszélyesebb mint az előző részekben. Az eredeti Dirt Rallyban sokat mentem vele, elég kezes gép volt, most sokkal jobban kell koncentrálni. Papírkönnyű, különösen az eleje, a motor meg hátul van a seggében szóval csak óvatosan a gázelvétellel.
A Startosról és az A110-ről is sok helyen olvastam hogy trükkösen vezethető, vezetői hibákat durván megbosszuló autók voltak. Utóbbiról Ferjáncz Attila is azt mondta hogy gyors volt, de alattomos, és azért ha valaki akkor ő tudott vezetni.
Most a bajnokságot az Opel Kadettel tolom, ez nagyon kezes gép, nekem jobban fekszik mint a régi Ford Escort.
Az A-csoportosok közül a Lancert és a Delta Integralet próbáltam komolyabban, és ezek közt is érezhető különbség van a Mitsu javára. Érezhető hogy a Lancer jó pár évvel újabb konstrukció, a Delta vezetése valahogy darabosabb. Ettől függetlenül én a Lanciát szeretem jobban, hiába, akkor voltam kiskamasz amikor a Delta volt A RALIAUTÓ. (OFF: sportkocsikból pedig számomra az F40-959-Diablo a szentháromság :)