valamelyik nap, ugy, hogy sok sok eve nem vezettem gamepaddal, kiprobaltam kulso nezetbol, egy 4 perces uj zelandi palyan nappal.
Elsore vegigmentem hibatlanul egyforman minden segitseg off, manual valto.
Iszonyat jol be lehet latni elore a palyat, a kanyarok ivet, a bukkanok mogotti meglepetes is total megszunik. A legeeslegnagyobb elony, amig nem ismered csukott szemmel a palyat.
0 hatranya van a precizitas szempontjabol az iranyitasra gamepaddal murvan.
Valami hatalmas elony pl egy argentin palyan, ahol konkretan fizikaiilag lehetetlen ugy tekergetni egy kormanyt, valtani, kezifekezni, mint gamepaddal, gyakorlatilag 2 darab huvelykujjal terelgetni az autot. Akik igy jatszanak nem is erthetik, miert anyazok, hogy folyik a viz rolam, mire vegigmegyek egy argentin szakaszon annyi fizikai "Munkat" igenyel. plane ha erosre van veve az FFB. Amugy mar itt is ahogy az elso resznel szepen veszem le az ffb-t, mert egy folyik rolam a viz 2, nem tudod olyan precizen tartrani a kormanyt, az ugratok utan, Mi lenne, ha a sokak altal hianyolt ffb is megjonne a bukkanokrol. Iszonyat hatrany ez jo ido szempontjabol, persze az elmenyt novelne sok esetben.
Amugy azt hittem nagyon jo idot mentem gamepaddal, bar nem volt hiba benne azert elovatoskodtam, mivel utana egybol mentme kormannyal es 1x masodperccel jobb volt, a fenti hatranyok ellenere is. Na de megis csak ugy tolom sok eve ezt is.
De ami igazabol erdekes volt, total mario kart erzesem volt, 0 izgalom, beleeles (persze ki mit szokik meg). Ha tettem volna egy pulzusmerot magamra, abszolut semmi emelkedes nem lett volna gamepaddal,ami elony ido szempontjabol, viszont elmeny megint 0. Mig kormany es belso nezet komboval, mar az elso kanyarban ugy beleelem magam, hogy folyik rolam a viz. Szoval visszafele nehez valtani, amig valaki meg nem probalta (eleg ideig) addig siman aterezheti ezeket akar billentyuvel is ahogy en tettem a rbrnel egy fel evig az elejen, de utana valami oriasi elmeny faktor zuhanas.