iilyen esetben ami engem is zavart valamikor pl h2 vagy h3 kategoriakban erdemes a lancia-k helyett, a nehez bmw-vel menni, kevesbe repulnek es pattognak le egy fuszaltol is a palyarol.
De dirt 1-bol kiindulva, amikor nagyon sok fix setupos napi verseny volt, persze kezelhetobbe, kenyelmesebbe tehetok az autok, de nem ezen mulik a tempo.
A hatso kereseknel nyulok a diffihez, ne zarjon, ha kell ha nem, ne rantsa be az autot a kanyarban total esz nelkul, igy megpordulve, meg a hepehupas uton a rugokat puhitom kb ennyi.
De az egyben sem ertettem a viselkedesuket az elso kerekeseknek, nem is szerettem, itt aztan vegkepp total termeszetellenes szamomra az osszes ahogy viselkednek gazadasra a kanyarokban. Hirtelen tolja az orrat kifele, szoval pont forditottan mukodnek, mint barmelyik jatekban, (szimulatorban) rohadt idegesito. De majd egy szaki megmagyarazza, miert is van igy. Olyan mintha a legocskabb, regebbi autoban is kb hegesztett difi lenne elol.de amikor gazt adsz, hirtelen hatso kerek hajtasos lesz :) na mindegy valami nagyon nem okes vele, leirni jobban nem tudom.