"De dirt 1-bol kiindulva, amikor nagyon sok fix setupos napi verseny volt, persze kezelhetobbe, kenyelmesebbe tehetok az autok, de nem ezen mulik a tempo"
Nem a setupon múlik a tempó? Ha valaki 30 másodpercet kap egy 4 perces szakaszon annak tényleg először a vezetéstechnikáján kell dolgozni nem az autón. De van az a pont ahol már sok időt vesztesz azzal ha vezetés közben kell korrigálnod folyamatosan olyan dolgokat amiket egy jó setup kivasal. Én azt szeretem ha túlkormányzott az autó kanyarbemeneten, ha rá tudom fékezni az ívre - de az sem jó ha túl könnyű a hátulja mert akkor később és kevésbé agresszívan tudsz csak kigyorsítani. Az is fontos hogy a terhelésváltásokat jól viselje a kocsi, stb. stb. Ideges autót is lehet gyorsan vezetni, Time Trialban hatvan restart után még lehet belőle jó idő, de egy ilyen autó nem sokat ér a Daily, Weekly stb cselendzseken, mert ott egy dobásod van. Szóval én szeretem a setupokat farigcsálni. :)
Elsőkerekesek: alulkormányzottak ahogy kell, nincs velük baj. Az orrában van a súlypont, és a hajtás is, az autó meg megy utána mint IRL. Agresszívan be kell fékezni a kanyarba, hogy ráterheljen az első kerekekre, a hátulja meg könnyű legyen, szabályosan beesni a kanyarba, nem finoman ráfékezni az ívre mint RWD-nél. A kigyorsítást meg később kezdeni mert de azt is brutálisan. Ekkor hátra kerül a súlypont, ahol ugye se meghajtás se kormányzás, ezért kezd el lemászni az orra az ívről. FWD-k díjazzák a beszpídezett gorilla / ősparaszt vezetési stílust, lehet ütni-vágni őket. :D Szegény kis H1 Lancia amit már kapott tőlem. :D Esetleg próbálkozz erősebb hátsó stab.rúddal.