"Tedd lágyabbá az autót hogy minél több ideig legyen a kerék kapcsolatban az úttal."
Hepe-hupás útra persze, lágyabb és magasabb felfüggesztést használok, ezzel nincs gond. Csak az igazán extrém, nagyon gyors és nagyon dobálós részeken szenvedek, amúgy nincs gondom. A gátlók "rebound" értékeit és a rugókat szoktam puhábbra venni.
"Hátúl "szinte "mindig egy kicsit keményebre hagyd.Jó lesz az meglátod :D"
?Ezt milyen autóhoz javasolod? 4WD? Amelyik végén a motor van, ott van a súlypont, oda keményebb rugók kellenek. A rugók tartják az autó súlyát, annak eloszlásával kell arányosnak lenniük és nem fordítottan. :) Stabpálca lehet hátul kétszer keményebb is, az nem teherviselő elem. (Talán egy régi Michelisz Norbi interjúban olvastam hogy az FWD túraautóknál valami nagyon extrém erős hátsó stab. rudakat használnak.)