Ez melyik pálya? Amikor a sikán után folytatódik az egyenes aztán egy derékszögű jobbos, és után enyhén emelkedő továbbra is aszfalton?
Na ott a sikán tényleg jól sikerült, viszont utána a jobbos előtt túl korán fékeztem, aztán túl későn fordultam el (bal hátulja talán érintette is a kerítést :) Ha így volt akkor az tényleg én voltam.
Ott benn maradt legalább 3-4 tized. Meg másol is 1-2. De tudod hogy van ez: először mégy egy szakaszt, mégy X időt. Következő próbánál -20 másodperc. Aztán van az a pont ahol már 10-szer kéne újra próbálni hogy javíts 1-2 tizedet de közben már végig a határon kell autózni. Szóval én ilyenkor már keresek egy másik pályát esetleg később visszatérek arra ahol "megakadtam".
"De te ezt az autot akarod (group b) az uton tartani ami szerintem a leggyorsabb lengyel szakasz lehet, mar az elso bukkanonal is padlon mesz 200 felett es eleg sokszor kiakad az ora :) (gyari attetel). Egy megoldas van magnes a kocsi aljara es az egesz utat egybefuggo jancsiszoggel beboritani :) "
Mér', úton is tartom, nem??? :D (feltéve ha tényleg én voltam :) Sikerült úgy beállítanom hogy nem pattog el bukkanó után, de nem is túl puha, nagyon élvezem ezzel a setuppal a lengyel szakaszokat. Mint korábban írtam egyedül két olyan pályarész van Ausztráliában ahol nagyon el kell vennem ha nem akarok leesni az útról (hosszú erdei lejtők, majdnem egyenes az egyik a másikon 4, 5,6-os kanyarok) másfelől rendben vagyok. Kedvencem most a Manta, meg a Renault Alpine. Ahogy a karburátorai hörögve, morogva szívják a levegőt és amilyen rekedten ordít a kipufogója... Imádom azt a kis francia fost! :) És lehet neki tiporni mint az ősparaszt kigyorsításnál, hátul a motor, hátul a súly, van trakció.
Végül arra jutottam hogy ha nem megy vhol 180-200-al akkor nincs mese 150-160-al kell menni - ha már mágnes/jancsiszög patch-re hiába várunk. :D
Végáttétel: hallottam hogy néha ledadog de ennyi még belefért. Ha hosszabbra venném az ötöst, akkor már hosszabbra kellene venni a negyediket is hogy ne essen vissza a fordulat. Akkor már négyesbe' nem gyorsul annyira. IRL autóimat persze nem üvegelném így, szegények nem értenék mi van a gazdival és ijedtükben odakozmálnák a hengerfejpakolásukat. :) Játékba' meg belefér, itt élem ki magam.