Nem tudni, mi lesz ebbol, de konnyen elofordulhat, hogy "csak" lehuznak meg egy bort az engine-rol. A korabbi evek gyenge eladasai miatt, talan most igy, "divatosan" finanszirozzak meg elore a "fejlesztest", de a vegen,lenyegeben ugyanaz lesz, mint ha egyszeruen megjelent volna ev vegen (szokasos multiplatform, mindenkinek vezerles es hasonlok). Nem hinnem, hogy egy Codies-nek megerne csak PC-re, valodi szimes cuccot faragni belole. Talan belepiszkalnak olyasmiket, amit kernek az emberek, de csak annyira, hogy a vegeredmeny meg boven jo legyen mindenfele vezerlore es konzolra is.
Valszeg a szimesebb/komolyabb program inkabb azt jelenti, hogy kiszedtek a drift, zuzas meg a csuszkalos bohockodos dolgokat, es az azok miatt kicsit lebutitott kezelest, mukodest, tapadast stb.
Meg nem neztem, csak letoltottem es install, de teljesen Dirt-alap. Ami ismet valtozott, hogy az FFB effektezos reszt ismet atvarialtak. Most sokkal kevesebb a script. De az alap koncepcio es mukodes ugyanaz.
A korabbi verziokban (F1, Dirt, Grid) csak a jobbra-balra eroket tolta a kormanyra (persze csak fix erovel, fix kormanyszogekkel). Aztan kesobb valtoztattak (F1 2014), es mar a fuggoleges eroket is parametereztek. Plusz minden mas FFB-re (kerekveto, razkodasok, tores, utkozes, es ami a legrosszabb, az osszes kissebb felfuggesztes mozgas) elore beallitott effetsorokat tologatott ki a kormanyra. Vezerlo fajtatol (gamepad, kormany, joy) es azok tipusatol fuggoen, sulyozva-szorozva az ertekeket.
Most kihullott az osszes effektes resz. Ami vagy azt jelenti, hogy elobb utobb atirogatjak normalisra, vagy csak azt, hogy "elrejtettek", es ezeket nem lehet mar XML-bol modositani;D