Jolánka Néni esetében, hogy nem alapjáraton próbál eljutni mindenhova, hanem megismerkedig az autó gyorsítására szolgáló, általában jobboldalon elhelyezkedő pedállal.
Robi esetében, meg +10 év adatgyűjtés.
Amúgy a kérdés nagyon is fontos. Ugyanis az autógyártók miközben alőről mérhetetlen mennyiségű gyűrődőzonával légzsákkal miegymással védeik a kocsikat, eközben a manapság igen népszerű csapotthátú járgányoknál (Golf és társai) a hátulülők segge alatt levő benyatankot csak jóisten kegyelme védi a balesetek során. szal az ilyen ráfutásos koccanások (főleg autópályán) sokkal kevésbé viccesek, mint az előszörre tűnik. Hogy ez így alakult annak is egyértelműen az az oka, hogy a gyártók a szabályozóknak és nem az élet kihívásainak akarnak elsősorban megfelelni.