Az a simple spawner mod például arra is tökéletes hogy azzal ki lehet váltani más néhány modot. Nagyon kicsi a mérete és a játékosok semmit nem látnak belölle. Nncs hozzá külön engram sem. Szinte bármilyen dinót be lehet rakni. Például valguero pályán hogy legyen gacha, hó bagoly vagy velona be kell rakni egy külön modot. És az semmi mást nem csinál csak berak pár dinót. De olyant is lehet csinálni hogy például konfig fájlba be kell állitani a dino countot valami ireálisan alacsony értékre. Például 0.000125. Ennek hatására nálam például mig 1.0 értéken volt akár 20ezer dinó is a pályán ezzel az értékkel lesz mondjuk 1-2 db. Ezt követöen a spawner moddal rakhatunk tetszöleges területre teszöleges számú és fajtájú lényeket. Igy nem lesznek felesleges lények hanem csak azok amiket beraktunk és csak ott ahova raktuk. Igy nem kell irni semmit a konfig fájlba egy-egy adott lény kitiltására vagy lecserélésére ami elég szép lista lenne a game.iniben. Simán be lehet rakni pluszba resource spawnokat szintén annyit és oda amit csak szeretnénk. Kombinálva a Beacon nevü programmal rendkivül nagy lehetöség adódik szerver adminoknak például a modok halmozása elkerülésére. Csinálhatunk akár védett területet ahol nem lehet épitkezni vagy tiltani a repülést. Rakhatunk oda bármilyen bosst. Lehet terminált lerakni ahonnan tetszöleges lényt lehet lehivni. Akár ingyen, vagy be állithajuk hogy 100db fáért spawnol oda mondjuk 100 db dodo.... vagy bármi. Nálam jelenleg például spawnol pluszba obszidián, kristály, szerves polimer stb. random helyeken a teljes pálya területén. És ehhez nem kell külön mod, se konfigba irogatni. A játékosok pedig ebből nem látnak semmit csak hogy jé itt egy obszidián, ott egy kristály,... hopp ott egy fém pad,... jé ott meg egy örökbe fogadható titanosaurus, itt meg egy örökbe fogadható csiga... Mekkora meglepetés lehet például egy játékosnak aki még soha nem látott olyant, és persze mekkora öröm, ha talál egy fészket benne keltethetö quetza tojás, vagy rex tojás vagy bármi más... és modok nélkül mindezt. :)