Remélem csak az a dolgod a karbantartás során, hogy lemosd az üvegeket kívülről, és esetleg szigorú felügyelet mellett cipelheted a kevésbé kényes alkatrészeket. mondjuk a gumit a kerékre.
Mielőtt megint hepciáskodni kezdesz, jobb ha tudod, én pont a Kossuthban érettségiztem, és elsőben Badovszky tanár úr repülési alapismeretek órán pontosan ezt tanította a helikopterek aerodinamikájáról. Úgyhogy amit ide írtál akkora nagyképű duma, amit csak egy hozzá nem értő tud csak elsütni.
Mellesleg ez csak elemi fizika, így mindenképpen igaz. NEXUS6 nagyon is helyesen írja le a mozgó rotor aerodinamikai problémáit. Éppen ezért alkalmazzák a szerkezetileg bonyolultabb koaxiális rotor elrendezést, mert bár a hagyományos egyszerű rotor ugyan könnyebb, de ezzel fele átmérővel lehet ugyanakkora felhatóerőt elérni.
És ha fele olyan hosszú a rotor, akkor ugyanakkora fordulatszám mellett, fele a kerületi sebesség a végén. Azaz, gyorsabban repülhet a helikopter előre, nem kell a rotorvégnek a szuperszonikus profitkialakítás, nem fog rázni nagy sebességnél.