Nem fog, a Bio szintu interaktiv sztorikat egyetlen egy fejleszto sem tudja megkozeliteni. Probalkoznak, vannak resz-sikerek, de egyelore ennyi. A legtobb studio pont emiatt arra fokuszal, amihez igazan ert, amiben - mondjuk igy - elsok a piacon. A Bethesda a szabadsagra fokuszal es a felfedezheto hatalmas teruletekre es az emberi kivancsisagra, mert az hajtja elore a jatekost - erdekli, mi van a "nyulon tul".
A Bio az interaktiv sztorimeselesre, amelyet tokelyre fejlesztett, de kozben elmaradt a tobbivel, igy aztan a sztori kore rendszerint vagy egy csojatekot, vagy egy mmot raknak es kesz is. Lehet, hogy maga a jatek mar nem olyan, mint regen (lasd a klasszikus szerepjatekait), de a sztori az egy olyan erzelmi hullamvasutra ulteti fel az egyszeri jatekost, amely az utolso utani percig sem engedi el. Itt a hajto ero legtobbszor az, hogy a jatekok karakterei a szivedhez nonek, azonosulsz/szimpatizalsz veluk es kivancsi vagy, mi a tortenetuk, kalandjuk vege. Mint egy jo sorozat a TV-ben.
Egyedul a witchert fejleszto lengyelek azok, akik mind a ket oldalon probalnak jol teljesiteni - es sikerult is egy kivalo hibridet alkotni -, de ott meg jelenleg a brand az, ami a gyenge lancszem. Mert legyunk oszintek, a Witcher egy kivalo vilag/univerzummal rendelkezik, de nepszerusegeben nem vetekszik sem a Fallout, se a Mass Effect, se a The Elder Scrolls vilagaval. Es bar siker lett es jol hozott a konyhara, de - bar nem neztem utana -, nem hiszem, hogy Mass Effect, Fallout vagy TES aktualis resz eladasat akar csak meg is kozelitette. Bar lehet, hogy tevedek, de szerintem kell oda meg legalabb 5-10 ev, ha jol menedzselik akkor a kovetkezo triologia mar eleri ezt a szintet. Szerintem.