'Jó tartalmú' amíg van tartalom, aztán elfogy és nincs semmi érdemi feladat, csak lehet mászkálni erre-arra, random küldetések nélkül. Valami Skyrim Radiant-féle megoldás elkelt volna a Witcher 3-nál is. Mondjuk sok kihívás nem lett volna benne, mivel az ellenfelek szintje nem emelkedik egy bizonyos szint után... Remek játék, csak túlzottan történet orientált, a gameplay inkább csak kiegészítés mellé, aztán amint vége a sztorinak, nagyrészt vége van a játszhatóságának is...persze vannak akik rengeteg időt eltöltöttek vele, olvasok olyan számokat hogy csak pislogok mint hal a szatyorban. Számomra a sztori befejeztével kimerült a játék...persze addigra minden mellékküldetést is teljesítettem. Kivétel a kártyázósakat - bár szvsz annak külön játék jobb lett volna - beleélve magam a játék világába számomra nem fért bele az ilyesmi időpazarlás és fílingtörés.
A Fallout 4-ben előreláthatólag érezhetően több tartalom lesz és eleve nem a Witcher 3-féle irányba mennek el, itt inkább lesz a gameplay az első és minden másodlagos. Ahogy egy Fallout/TES játékban számomra szokott is lenni. Telnek-múlnak a tizenakárhány órák egymás után és a fősztoriba még bele sem kezdtem szinte. A Witcher esetében ilyesmit sem igazán lehet megtenni, a fősztori folytatásához erőltetett szintezés miatt bizonyos időközönként amolyan egyetemi utánérzéssel 'kötelezően választott' a mellékküldetések jellege.
Szeretem a színvonalas grafikát, de én nem értem az ezirányú aggodalmakat...a Skyrim modolva máig tip-top, a Fallout New Vegas szintén, a Fallout 4 pedig out-of-the-box jobb tuning alap mint eddig bármelyik Fallout/TES játék...és hangsúlyozottan ott a mod támogatás. Mondjuk egy-egy ízlésesebb SweetFX profil már csodákat fog tenni vele semmi perc alatt, a megjelenés utáni pár hétben, aztán a 'kilóg a lóláb' részleteket a modderek megoldják az elkövetkezendő hónapok és évek során... :)