Volt fáklya/lámpa, spell meg bárd dal, amivel lehetett világítani a sötétben. Lámpa/fáklya meg a bárd dal működött csak az antimágikus helyeken :)
A BT1 új csapattal nagyon durva volt Fred, folyamatos menekülés volt az erősebb mobok elől, amíg meg nem erősödtek a varázslók. :D
A BT2 meg úgy emlékszem hosszú volt és szivatós is.
A BT3-at asszem nem toltam végig, de az sem egy rövid darab volt. Az viszont megmaradt, hogy az első helyről csak úgy lehetett tovább menni, hogy kellett egy geomancer a csapatba, akinek megtanították a dimenziós varázslatot.
Úgy az egész sorozatra el lehet mondani, hogy sok fejtörő meg csapda, meg qrva sok mob volt benne. Ha ezt a szellemiséget viszik tovább az jó lesz, az utált fordítós csapdákkal, titkos ajtókkal, illuziófalakkal, antimágikus helyekkel együtt.