Az hogy mit csináltak a WOTtal az egy dolog, sztem abból nem lehet messzemenő következtetéseket levonni - azért, mert a WOT egy free to play online játék ami a játékosok folyamatos kecsegtetéséből és a pénztárcájuk nyitogatására való motiválásból áll... ez meg egy tök más játék, ahol eleve nem lehet igy megközelíteni a dolgot, hiszen ez nem állhat abból hogy havonta új prémioum űrhajót dobnak ki a credittermelésre :)
Csak zárójelben jelzem, nemtudom mit értesz butítás alatt, a WOT sosem volt komplex vagy bonyolult játék, egy árkád tankos lövölde volt és az is maradt. A játékosálloméány hígult fel nagyon, arrol meg nem tehetnek ha a playerek hülyék (lásd a konkurens tankos játékot, ott is a legtöbb sipákolás a playerek miatt megy, és nyugi, az AW is erről fog szólni a kezdeti lelkesedés után).
El is kéne felejteni hogy mit csináltak a WOTtal, ez itt irreleváns, mivel 100% hogy a master of oriont egy tök más team fogja megcsinálni - a wargaming ugyanis egy monstrum cég, nem csak egy játékból állnak.
Ami engem inkább aggaszt az az, hogy a Wargaming igazság szerint nem tapasztalt a singleplayer 4x játékok világában. Ha nem hazudik a wiki nem nagyon alkottak maradandó singleplayer játékot, amit csináltak az is inkább csak hazai pályán (mother russia) lett sikeres. Szóval egyelőre nem látom miért ők tudnák sikerre vinni a master of orion remaket.