Szerintem nem a játékos állomány romlott le annyira, hanem a játék színvonala és ez tűnhet úgy, mintha csak lükék volnának az egyén körül:
Annyira megnövelték a random faktort, hogy most már inkább szerencsejátéknak tűnik az egész (talál, nem talál, aztán sorozatban nem sebez - bármi bejöhet, de mindez eléggé ritmikusan); ill. amióta mindez erősen script-vezérelt (meg van határozva, hogy kötelezően kell 33%-ban +2 tiert menned, míg régen ez 25% volt - a nem fizetőknek), azóta inkább csak a gép játszik az ember helyett -> a korai 8-asokig meglévő élményfaktorát nagyon elvesztette a játék (és nem a csőcselék miatt, az akkor is volt, csak az egyén fölül tudott rajtuk emelkedni, míg most a programkód ezt nem engedi).
A repülős és hajós játékuk meg már minden kritikán aluli arcade lett - a wot-ban kipróbált, szándékos játékosszívató fogásaikkal együtt.
A gond az, hogy a vártündér sem különb és ezért szidják azt is, teljes joggal - nem mindenről a hülye játékos tehet...
Ha, pedig ua a pénzsóvárság vezérli őket, ami miatt képesek voltak tönkretenni a saját favoritjukat is, akkor ennek a játéknak is nagyobb lesz a hírverése, mint az általa nyújtott élmény - nagyjából, mint az EA-s SW játék: a költségvetés legalább felét a marketing tette ki: meg is lehet nézni azt a játékot -> a fanatikusokon kívül legfeljebb csak pár hétre tud új játékosokat bevonzani (aztán, azok vagy fizetnek (a tudatlan fogyasztók), vagy nem (az értelmesebbje), de a döntő többségük elmenekül onnan.
Nagyon szeretnék egy jó MoO utódot, de az előjelekből azt olvasom ki, hogy nem ez a stúdió fogja valóra váltani a vágyam!