A lázadók küldetései (amik a "zöldek"), ha nem sikerülnek és/vagy újratermelődőek (a köss el egy légi járművet típusúak), azok, egy idő után újra elérhetőek lesznek.
Alapanyaggyűjtéshez célszerű a könnyebb provinciákban (az 1-2(-3) "koponyásakban") lévőkkel foglalkozni (ebbe a konvojok is beleértendőek), mert azokkal a legkevesebb a gond - nincs/kevesebb a légvédelem pl. - , ill. azokat ismételni, amikhez nem kell kaszkadőrnek és mágusnak lenni ahhoz, hogy sikeresek legyenek (pl. repülőgépet, a nehézkes irányítása miatt nem is nagyon lopok emiatt).
...
Túráztam kicsit az MK 17-ért és a hozzávalóiért, de rá kellett, hogy jöjjek, hogy a katonaság ellen ennek is több lövés kell (fejre a 416 is jó volt, csak azzal közelebb kellett menni ehhez), hogy biztosan elfektessen egy-egy egyedet (a páncélozatlan, köz-kartelltagok a 416-nak is csak 1(-2) lövés voltak: hozzájuk nem kéne a tűzerő, de az unidad meg folyamatosan erősítést hív, így velük meg nem érdemes vívni...) - így hiába is virítanak a szép mutatók a lapján: ez is csak egy AR, ami épp a mesterlövészpuskák felé tendál (mint pl. az A3, ami meg kezesebb, stb.). A tárazási ideje a max. 30-as tárral együtt megakadályozza, hogy közelharcban jól használható legyen (ha meg kezességre fejlesztem, akkor meg már egy A3-M4A1 is beéri). Legfeljebb sorozatlövő, középhatótávú mesterlövészpuskaként használható, amire megint lehet 2-3 másik fegyvert találni...
Így - mérgemben - marad az 5.7 USD + MP7 (sajnos, ehhez is be kell járni pár tartományt, mire összeáll) kombináció a lopakodáshoz ("rambózni", különösen az unidad ellen és/vagy nehezebb fokozaton, nem nagyon éri meg a játékban: a társak kevesek ehhez, ha meg a lázadókat is behívom, akkor is csak ritkán lesz vége az öldöklésnek, mert az erősítések szinte folyamatosan özönlenek), meg majd még szerzek vmit a távolsági ritkításhoz - és kell egy normális géppuska is a járművek/helik ellen!