Nem is csak a Dark Souls rontott el minket, hanem az utóbbi évek rpg-i, meg pláne az mmorpg-k, az ember azt szokta meg, hogy a játék elején olyan küldetéseket, pláne mellékküldetéseket kap, amit könnyűszerrel megcsinálhat. A W3-ban is ugye szintezve voltak a küldetések, még színekkel is jelezték hogy neked való-e, hogy kényelmesen végig lehessen sétálni rajtuk.
Na itt ez nincs, egy sima mellékküldi simán halálfejes mobok közé küld, az elején éreztem is egy kis zavart, hogy biztos nem jól csinálom, nem jó felé megyek, de aztán rájöttem, hogy ez koncepció, innentől az eleje átmegy egy ilyen, túlélő, lopakodós, menekülős játékba. Nem véletlenül van ott az a jeckpack.
A questeket meg csinálni kell, mert óriási a differencia, egy mob legyőzése 5-10 xp, egy küldi meg állomásonként 200, befejezéskor meg 5-800XP.
És tényleg nehéz, én 4 óra után találtam meg az első bárdomat, de azt se tudtam rögtön kézbe venni az attribútumok miatt. Itt nincs minden vaddisznóban epic kard, de még egy rusty sword sem.
Viszont épp ezek miatt régen élveztem ennyire rpg-t. Nagyon izgalmas a susnyásban lopakodni, elkerülve a raprorokat, ragadozókat, nem beszélve a mutánsokról akiknek már a szájszagától is elpatkolok :)