A Witcher 2-3-ben is változtak az animációk egyes skilleknél, pl. a csoportos harcnál...
Biztosan van más RPG is, ahol ez van. Dark Souls? Ne ismerem...
A szintlépéskor szöveg részt sem értem. A Gothic 1-2 volt pont az, ahol néhány szint lépés és a sztoriben előre menés hirtelen brutálisan erősség tett, mert egyszerre nőtt a LVL-lel az HP és kaptál tanulási pontokat.
A Gothic 3 csak abban tért el mástól, hogy tanár kellett a fejlődéshez, de ez nem egy nagy truváj és ezzel sem egyedi tudtommal...
A Gothic 1-2-3 varázslat rendszere faék egyszerűségű szar. A G 3-ban a fagyasztás és tűzvarázsltot tanultam meg és a csoportot fagyasztást. Ennyi. Az egész "harc" annyi volt, hogy "lő,lő,lő". Frenetikusan kimunkált rendszer....
A NWN a ló másik oldala, komplex rendszer, de csak pár MOD használja ki...