Ezen nem veszünk össze, szerintem pont jó volt a fejlődés ütem a G2-ben, olyannyira, hogy engem a NotR-ben kifejezetten zavart a nehezítés, nem azért, mert túl nehéz lett a játék (bár elég nehéz lett, az tény), hanem mert jóval gyengébb voltál, mint az átlag veled egyenrangú (értsd: milicista, paladin, zsoldos) NPC-k. Elég illúzióromboló volt, mikor paladinként Innos szemének kajtatása közben két sehonnan jött büdös verőember átkergetett a fél térképen, aztán vért izzadva, negyed órás taktikázással tudtam csak leverni őket. Nem mondom, hogy nem volt mókás kicselezni őket, csak ez a mesterségesen feltekert nehézség már illúzióromboló, elvégre egy valamirevaló paladinnak fél kézzel kéne csomót kötni az ilyen noname banditákra.
De még egyszer: ezen felesleges vitatkozni, mert a paramétereket úgy lövik be a fejlesztők, ahogy akarják. Én magáról a fejlődés mechanizmusáról beszéltem, nem pedig a sebességéről.