Oh igen, vannk bugok szépszámmal a játékban. A legnagyobb probléma hogy alapvetően nem multiplayerre készült, ez pl simán látszik olyankor amikor a közeledbn van egy másik player vagy űrhajó, nagyon rapszódikusan tudnak mozogni, csúszkálnak előre hátra.
Ami nekem gyakori, hogy simán csak lecrashel a játék, mondjuk amikor az első pár lövés eldördül egy ütközetben. Mivel csak állva 1vs1ben nem nagyon lehet leküzdeni az NPC hajókat/állomásokat (célszerű kimanőverezni a lövéseket), hiába lőnek a turretek továbbra is, a shield hamar elolvad az ellenséges állomáso tüze alatt, és onnantól kezdve kezdenek törni a blokkok - namost ideális esetben 1 perc azért kell amig újraindítoma játékot és betölt a szerver is, addigra a hajómból nem marad semmi se...
(még nem szoktam rá de ahogy elnézem nehezebb célpontok ellen a klántársak már úgy mennek hogy a hajóik elején több rétegnyi xeno meg hardened steel van, aminek csak az a célja hogy fogja fel a lövéseket mert a pajzs nagyon hamar lemegy... erre még rá kell hangolódnom, nem szeretek armorral tankolni.)
Másik kedvenc bugom valóban az hogy néha az egyik játékos számára látszik az ellenséges hajó, a másik vagy rossz helyen látja vagy abszolút nem. (ilyenkor amúgy ki kell warpolni meg vissza, az javitja).
A harmadik kedvenc hogy teleportálás közben néha kidob a világűr közepére a semmibe a rendszer (mondjuk az állomás helyett), egy szál szkafanderben (de ez legalább orvosolható, mindig van a factoryban eldobható SVm, az inventoryban meg egy kis prométheum, lehívom megtankolom azt repülök).
Tegnap ennek alváltozatát is tapasztaltam, kiléptm az űrállomásomon, pár órával később belépek játszani és 5km-re az állomásomtól lebegek...