Szabadalmaztatnak egy csomó mindent előre, hogy ne más álljon elő az ötlettel. Aztán egy csomó szabadalomból nem lesz semmi, de mi van, ha mégis....
Szóval: Gondolom, hogy annak idején amikor először előjött valaki az ötlettel, hogy a repülő kerekét be lehet húzni a törzsbe, sokan bolondnak tartották. Aztán, ma már természetes, a repülők jó része így készül.
A három féle meghajtás - három féle meghibásodási lehetőség: Igaz, de gondoljunk bele: Fordítva is lehet nézni a dolgot: Ha nem működik az egyik, attól még a másikkal lehet valami értelmes dolgot csinálni. Fel- és leszálláshoz kell a gázturbina, de a másik kettő hiányában reménység szerint esetleg még le lehet valahol szállni.
Azonkívül pedig: Az egyszerű több motoros gépeknél is a több motor nagyobb meghibásodási valószínűséget jelent, de mégis használják, az előnyei miatt. Mindenesetre, a fejlesztés nagyon hosszú lenne, valószínűleg nem fogja gazdaságilag megérni.