Eddig tetszik a játék, bár még nem játszottam vele sokat. De egy dolog meglepett, hogy nem került bele a játékba, és nekem eléggé hiányzik, hogy az égitestek nem keringenek a központi csillag körül. Kicsit érthetetlen számomra, hogy egy ilyen relatíve komplex játékból egy ilyen alapvető dolgot kihagynak. Egy SoSE-ban még megértem, de itt? Utána olvastam a hivatalos fórumon, és hát hiába a kifogások így meg úgy, sem technikai, sem játékmechanikai hátrányai nem lettek volna. A Distant Worldsben probléma nélkül megoldották, és ott rengeteget hozzátesz az immerzióhoz és a stratégiai lehetőségekhez. Szóval vannak dolgok, amik a Stellarisban benne vannak, és a Distant Worldsből hiányoznak (többek között ez 3D-s), de ez igaz fordítva is... Úgy látom a Stellaris és a Distant Worlds gyerekére még várni kell...