hát ezt én sem értem, tele van egy csomó aprósággal már az elején:
a politikusoknak vannak ígéreteik, amik ha teljesülnek jár értük plusz befolyás
egy bolygóért szárazföldön, levegőben és űrben megy a harc
az anomáliák egyre több plusz infót adnak a letűnt fajokról (az se mindegy ki van megbízva a feltárással)
a pop-okkal való játék nagyon ötlete
a frakciók megjelenése teljesen új a műfajban (ha csak nem vesszük ide a SOTS AI lázadását)
összevadászni és jó ütemben cserélgetni a vezetőket (az elején tipródik az ember, hogy akkor 2 specialista vagy 1 outpost) odafigyelni a várható élettartalmukra
a kutatás, mint random (űrkutatásnál nálam másodikra beadta az egyik ritka (lila) kutatást: a civil szektor is kolonizálhassa az űrt, emiatt tuti sok fejfájása lesz még a vezetőknek.
és akkor hol van még a játék közepe, ahol már gondolom a popok jönnek mennek (pláne a szabadelvű emberek)
jön majd a dráma a hisztiző frakciókkal (aka összes sci-fi, ami arról szól, hogy függetlenedni akarnak a kolóniák a földtől)
az endgame őrületekről meg gondolom csak okkal annyit mondtak, hogy a hyperűr az nem játék
egyelőre úgy tűnik (nyilván picit elfogultan), hogy az ember kapott egy MOO + SOTS + "álmok amiket senki nem mert belerakni" GS 4X-et.
nekem eddig a jobban irányítható harc hiányzik egyedül: ha már hagytam a rakétákat mint faji fegyver, akkor ne akarják már lerohanni a közelharci ellenséget