Ez megint csak azért van, mert a net korában élsz. Nehogy azt hidd már, hogy ez régen máshogy volt... A szovjeteknél már 1985 magasságában láttak repülni MiG-29 és Szu-27-et. A MiG-29-nél az R-27R integráció az első gépeken 1986 elején/közepén realizálódott és a Szu-27-en az R-73 meg 86 végén, 87 elején.
Minden gép fokozatosan kapja meg a képességeit. Az F-22-őt HOBS képességel tervezték, mai napig nincs meg, mikor 2007 óta nem papíron levő, hanem valódi légiharc képességel bír. 2008-ban már demózott Angliában...
A PAK-FA nem rosszul, hanem borzalmasan áll. Ebben a tempóban a gép 2030-ban sem áll rendszerbe. Ez 0. Az F-15A egy sokkal kevésbé koplex gép volt és ahhoz csináltak 12+8 gépet gyártottak le a különféle tesztekhez és oktatáshoz és pillanatok alatt több ezer órát raktak belel. A PAK-FA-n gyakorlatlilag csak dolgozgatnak...
Az F-35 légiharcra vonatkozó része nettó állatság. A légiharc nem csak 1v1 dogfigtból áll, ami megrendezett... Az esetek 95%-ban az F-35 fényévekkel jobb, mint egy F-16 bármely változata, de a sok barom azon az 5%-on rugózik. Vicc...