Bakker ők veszítik a legtöbbet ezzel a nagyok. Csak ugye ott ülnek olyan emberek aki végiggondolják azt, hogy az agresszív reklámok többet ártanak mint használnak. Mind a reklámozónak, mind a weboldal tulajdonosnak, mind pedig a közvetítő cégnek. Felismerik azt, hogy azért sikeresek a reklámblokkolók, mert ordenáré reklámdömping van. És pontosan tudják azt is, hogy ehhez alkalmazkodni kell, mert ha beledöglenek is, akkor is fognak reklámblokkolókat telepíteni, hosts -ot buherálni, stb.
Egy Adobe, akinek a neve igencsak nagyon sokat fog zuhanni ahogy kivezetésre kerül a flash (végre valahára) meg persze hogy sír rajta. Hiszen kb az emberek 90 csak azért tudja, hogy van olyan cég hogy Adobe, mert van flash. Photoshopot vagy egyéb Adobe terméket töredék ember használ. Hogyne lennének beszarva. Csak épp addig nem ér el az eszük, hogy amit most csinálnak ezzel a pampogással, pont az ellenkező reakciót érik el vele, mint ahogy az alábbi hsz-ekből szépen látszik is. Lényegében ezzel megutáltatják magukat.
Csak gratulálni tudok hozzá, hogy maguk alatt vágják a fát, miközben meg a google röhög a markába, a kisujját se kell mozdítania az ilyen hülyék ellen.