Az, hogy reklám van egy oldalon nem is oly nagy probléma. Régebben még a témával azonos reklámok voltak. Ma már a szokásainkhoz mért hirdetések vannak... Melyeknek semmi köze ahhoz ami érdekelne is talán azon az oldalon. ( pl. Kutyás oldalon egy kutya eledelt forgalmazó helyi céghez. )
Sajnos az oldalak üzemeltetői átestek a ló túloldalára, gyakran találkozni olyan oldallal is mely megtekinthetetlen szintekig zsúfolva van reklámokkal. Ezáltal a böngészési élményt redukálja mérhetetlenül alacsony mértékekig.
Tehát én nem értek egyet ezekkel a próbálkozásokkal, bár a másik oldal is maximálisan érthető. Hisz van aki az üzleti tervét a reklámbevételekre írta. De egy kiszámíthatatlan stratégia, mint látszik is a példán.
-
u.i.: Jelenleg a reklámokra kényszerítés helyett reformokat kellene végezni a reklámiparon. Mit és hogyan? Ez a 20 milliós kérdés! De jelenlegi formában nem életképes a dolog...