A fejőgép nyilván irónia volt, ahogy előtte hízást elősegítő és a farokméret csökkentő is. Azt hittem átmegy. Tévedtem.
"sajt, joghurt, bor....csokitermékek"
Ez meg azért nem működik, mert ezekben nagy rizikó nincs. Bemész a boltba, meglátod a polcon, megveszed, kipróbálod, megkóstolod... sőt sok áruházban új termék bevezetésekor direkt kóstoló is van. Na ennek pl. van értelme!
Odatolnak egy szuper kis csajt aki kedvesen kínálgat, full ingyen bekapsz 3 kocka csokit, és ott rögtön el is döntöd, hogy legközelebb, sőt talán már ott rögtön veszel-e ilyet pénzért vagy sem. Az biztos azonban, hogy ha a termék nem is jött be annyira, a fejedben az adott márka így már nem a "gyűlölöm" kategóriába esik, mert kellemes emléket társítasz hozzá. Ráadásul jó eséllyel évek múlva is meg tudod mondani, hogy melyik termék esetén ért ilyen közvetlen élmény!
De nézzük amit mondasz: Sajt.
Miért kattint valaki egy sajt reklámra? Anyatejből van? Bikatejből? Esetleg akkor, de akkor se fogja megvenni, max szörnyülködik egy sort.