Az Apple egy marketing cég. Egy középkategóriás hardvert ad csúcs kategóriás áron, sőt kétszer annyiért. Ehhez az kell, hogy beszórják sóval az ostoba emberek szemét. Lényegében tényleg a kezdeti sikereiből él, az andriod már rég meghaladta őket, tudásban, funkcionalitásban, hardverdbe, és az utóbbi időben némely modell már anyaghasználatban és összeszerelési minőségben is. Általában fele annyiért, mint amibe egy iPhone kerül.
Szefmesterrel értek egyet, ha ez a cég kocsit kezd gyártani, az pont olyan lesz, ahogy ő lefestette. Azzal a különbséggel, hogy lesz majd egy 1000 dollárral olcsóbb modell is (iCar C), ami színes lesz, cserébe műanyagból készül a kasztni.
Teszem hozzá, amíg a nagy IT cégek nem tudnak egy olyan TELEFONT készíteni, ami nem fagy le, nem lehet feltörni a világ másik feléről egy SMS-el, addig semmi keresnivalójuk az autóiparban, ahol egy hiba miatt nem a pucér képek kerülnek ki a netre, hanem sokak életébe kerülhet.
A német autóipar minősége is akkor zuhant hatalmasat, amikor elkezdték őket telepakolni szenzorokkal meg elektronikával. Lényegében minden létező dolog képes lett megállni ezekben a guruló számítógépekben, a fedélzeti computer meg néha nevetséges dolgok miatt tilt...