Az Apple jelenleg eleg szepen halaszik a munkaeropiacon, szinte minden jelentosebb cegtol megkiserelnek elhalaszni szakembereket. Ok pedig tudjak, hogyan kell autot tervezni. Tehat meglesz a know-how. Kinaiak ugyanezt csinaljak amugy, csak nem verik nagydobra. Iszonyat penzekert kilora veszik meg a szakembereket Europabol.
Nem robbanomotorrol beszelunk, hanem elektromosrol, maris joval egyszerubb a keplet. Raadasul nem ok fogjak kifejleszteni a fontosabb dolgokat (meghajtas, akkuk, stb), hanem amit csak lehet olyan beszallitoktol rendelnek, akik mar regota ebben utaznak. Plusz lesz nemi egyuttmukodes egy- vagy akar tobb markaval (pl Merci).
Innettol penzkerdes, az meg van. Ugyanazt az utat kell bejarniuk, mint a Tesla-nak, es siman megoldjak. Venni meg veszik majd, mint a cukrot. Egy Pagani, Köenigsegg, stb kisebb muhelyek is premium termeket allitanak elo ugy, hogy nem 30 eve leteznek, az Apple meg raadasul nem is szupersportkocsit epit. Az, hogy mondjuk az interior premium szinten legyen pedig megintcsak penzkerdes. Jo designereik vannak, rengeteg tapasztalt mernokot vesznek fel, a terep mar evek ota elokeszites alatt all, ez az auto siman kesz lehet 2019-re. Semmi kapkodas nincs itt, plane nem egy ilyen kaliberu projekt eseteben.