És mindkettő állva marad. Hogy, hogy nem nem lágyult ki az acél a kínai tüzes pokolba sem annyira, hogy összedőljön. Pedig az aztán ég de piszkosul, nem csak füstölget.
"a hasonlóság vagy az oko-okazat sokszor megtévesztő"
Egy hónapokig tervezett precíz berobbantásra hasonló természetesen nem fordul elő. Több ezer-10.000 töltettel érik el, ezredmásodperces precizitásos klaszterrobbantással. Magától egy ház úgy soha az életbe nem dől össze. Ahogy a WC-n ülve sem lövöd ki véletlen magad a világűrbe, csak ha egy megfelelően megtervezett rakéta van a s.gged alatt.
"egy DVD filmet nem szokás dokumentálásnak hívni"
A benne bemutatott dokumentumoknak meg pont annyira lehet hinni, mint amit az állam bácsi dug az orrod alá. Nem, állam bácsiénak még úgy se.
giacomo gesso:
Nagyon helyes, az első ember itt aki gondolkodni is képes. Elnagyoltan írtam, természetesen a sérült rész alatt (de nem közvetlen alatta, hanem az melletti) külső gerendáknak kellett volna elsőnek roppanni. Itt jegyezném meg, hogy túlméretezés van, ugyanaz a szerkezet tartotta az összes emeletet, mint ami csak a felső 1/3-ot. Tehát nem is volt annyira igénybe vett terhelés szempontjából az a rész ami állítólag megadta magát.
Nexus: a becsapódás mechanikai modellje fent volt a neten, én is megnéztem. Több szimulációs videót is tettek fel. Nem véletlen mondtam, hogy pengesor módjára aprították fel az oszlopok a repülőt (mert legjobban így tudnám leírni a látottakat).
Amúgy érdekes, senki sem mer vitatkozni az üzemanyag azonnali aeroszolizálódásáról, és egyben azonnal elégéséről szóló résszel ?
Szóval akkor legalább a belsőégésű motorról hallott már nagyjából mindenki.
Akkor mindenki érti, hogy üzemanyag puff, elégett mind becsapódáskor, és nem volt ott többé.