Édes istenem már megint jönnek a természettudományos analfabéták és konteós balfaszok...
Sose láttál tisztességes acél kilágyulási diagramot több féle nem hőálló szerkezeti acélra mi...?
A kalapács az nem folyamatos terhelés te ökör, az égő szintek felett levő kb. 30 emelet meg az. Ha az alatt nem folyik meg szerined a több száz fokos acél, akkor annál is hülyébb vagy, mint eddig gondoltam. Tegély csak akkora terhet arra, amit kalapálsz és láss "csodát", folyni fog az, aimt a hétszentség.
A jet A fuel meg bőven 900 fok felett ég, hajtóműben megfelelő körülmények között meg képes 1600 fok felett is. Az F-35 hajtóművében ennyi a turbina előtti max. hőmérséklet, minden más csúcsvadásznál ez kb. 1200-1300 fok.. (Az épületben természetesen nem ez volt.)
A tartószerkezet megsérült, ezen felül nem hőálló acélt használnak az épületben. Ha csak 300 fokos volt a gerendák egy része már az elég volt ahhoz, hogy pár kilágyuljon és elinduljon a folyamat. Törésmechanika megvan? Ha megindult a felső 30 szint, akkor a statikus teher elviselésére tervezett szerkezet ellenállása a zuhanó teherrel szemben kb. hurkapálca szintjén van. Ezért darálta le a felső 30 szint az épület alsóbb részének nagyját. Az is megvan ugye, hogy a felső szint közben kicsit oldalra dőlt, mert nem szimmetrikusan indul meg a folyamat?
Nem igaz, hogy 14 év után is ekkora n+1-szer cáfolt marhaságokat képes valaki még mindig mantrázni. Elmebaj a köbön.