Ez jól hangzik, bár nekem sajnos az a tapasztalatom, hogy sokszor hiába megyek be 20 ping körüli szerverre, ha már bent vagyok megjelenik a számláló és játék közben simán felmegy 150 körülre is. Sokszor nem csak a pálya elején, a végén is rossz a ping, nagy a lag és teleportálgatunk össze vissza ha ketten megyünk. Alig lehet követni a másikat. Ahogy mondtam, kis pénz, kis foci. Kis cég ez ahhoz, hogy legyen elegendő erőforrás ezt a játékot rendesen megcsinálni. Ez a jelen korunk rákfenéje. A nagy erőforrással, sok emberrel, sok pénzel bíró, tapasztalt, nagy fejlesztő cégek nem kockáztatnak. Nem, vagy nagyon ritkán mernek újat, érdekeset alkotni. Készítik a tizenakárhányadik battlefieldet, COD-ot, GTA-t, akármit. Biztosra mennek, beletesznek rengeteg pénzt a fejlesztésbe a marketingbe, és emiatt igyekeznek biztosra menni, keveset kockáztatni. Kis csapatoknak, kezdő stúdióknak vannak remek új ötleteik, de sokszor belefulladnak a munkába, nincs élőerő, tőke, lehetőség, hogy megcsinálják amit szeretnének. Eh.. hány Early-s játékot láttam már meghalni, pedig alapvetően szuper ötletek, elképzelések álltak a hátuk mögött. Persze a Tarkov el fog készülni, annál már előrébb van, hogy befulladjon, de elképzelni sem tudom, mennyi kompromisszumot kellett kössenek a kevés pénz és a kevés fejlesztő miatt. Ráadásul egy idő után ha már hatalmas a munkateher, egyre több at úlóra a kínlódás.. elfogy a lendület, a lelkesedés. Egy ígéretes játékból így lesz végül egy elfogadható iparosmunka, mert már nem viszi a szív előre a fejlesztőket. Megfáradnak, kiábrándulnak, megutálják az egészet amin dolgoznak.