Nem magával a K/D ratio-val van a baj, az nem baj ha van egy mutató. A probléma azzal van, hogy sok játékos arra játszik csak, hogy beszalad levadászik annyi PMC-t amennyiből úgy érzi, hogy elég cuccot összeszed ami neki kell és nem fér több majd kiszalad. Max még megnézi a drága cuccok spawn-ját. Nem csinálnak Task-ot meg semmi ilyesmit, egyszerűen csak egy Free for all FPS játékként tekintik ahol ki kell jönni ahhoz hogy egy új kör kezdődjön. Ezért akarják pl. a karma rendszert behozni a Voip-al. Mert ha nehezedik a játék ha mindenkit lelősz aki mozog akkor ráfognak szokni, hogy nem vadásznak le mindenkit mert lehet, hogy USEC vagy Bear kitudja (azt, hogy miként lehet majd őket megkülönböztetni az engem is érdekelne) és akkor utána mindenki őket vadássza majd. Valahogy azt kell elérni, hogy megváltozzon a játékosok nézőpontja a játékról. Pl. én úgy játszom ahogy lentebb leírtam és volt már rá példa, hogy Discord-on random sráccal elmentem Duo-ba (azóta se teszek ilyet) és konkrétan majdnem undorodva mondta, hogy "Én nem fogok Rat-ként játszani.", pedig aztán én közöl se vagyok a Rat valós fogalmához.
A megkülönböztetésről, meg Veritas-nak volt egy jó ötlete és azt támogatnám am. Hogy ha valakivel Squad-ban vagy és szabad rálátásod van a fejére vagy a felsőtestére és 10 méteren belül van akkor legyen már rajta egy kis színes jel, hogy friendly. Értem én hogy realistic, de a valóságban nem 2 arc van és mindenki full ugyanazt a gear-t hordja hanem megismered egy ismerős arcát vagy felszerelését még nyomás alatt is azért nagyrészt. Pl. ne legyen látható falon/bokron át, tűnjön el, ha flash/concussion hatása alatt állsz, de szerintem alapból kellene a játékba.