A Far Cry 4. minden bizonnyal azért maradt ki a listából, mert 2014-ben jelent meg, a Dying Light pedig nagyon be van határolva egy bizonyos rétegnek, így annak egy összesített listán nincsenek olyan esélyei, mintha mondjuk volna egy Zombi-kategória.
A GTA5...
Komolyan az a kérdés merül fel bennem, hogy valaki azért savazza a játékot, mert komolyan ellenérzése van azzal kapcsolatban, vagy csak azért, mert trendi savazni a GTA5-öt?
Csak azért merül fel bennem sokadszor is ez a kérdés, mert a GTA Online-on kívül nem igazán van olyan multiplayer játék, amiben ennyi és ilyen lehetőségeket kapunk arra, hogy tényleg sandbox élményben lehessen részünk.
Ami a lehúzást illeti...
Őszintén szólva, nem látok benne lehúzást.
A DLC-k ingyen jönnek. Ha a mikrotranzakciókra gondolunk, akkor ott máris bejátszik, hogy azért, tulajdonképpen szinte minden beszerezhető akkor, ha az ember JÁTSZIK... Aki nem játszani akar, csak ezt vagy azt birtokolni, és van olyan agyas, hogy ezért fizessen X összeget, az megérdemli, hogy lehúzzák. :)
A cikkben összeállított lista furcsa számomra.
Azzal egyetértek, hogy az Arkham Knight PC-s portja kritikán aluli, viszont ha a technikai "alapozást" is figyelembe vesszük egy játék értékelésénél, akkor a The Witcher 3. sem igazán foglalhatná el az első helyet. Ha viszont a technikai alapokat nem nézzük, akkor az Arkham Knight nincs igazán a megfelelő helyen. Szóval nem igazán tiszta, hogy mi alapján is született meg ez a lista, mert erős ellentmondások vannak benne.