Teljesen igazat adok neked. Nézzünk csupán egyetlen hőst, bár általában 2-3-at érint a dolog egy húzósabb dungeon után:
- kezelni kellene a stresszét, ami elvisz kb. 1200 aranyat, ha egyáltalán üres az a slot, amit használhat és nincs megkötve, hogy hol lazíthat!
- összeszed egy jó kis negatív quirk-et odabent, ami lenyomja a legfontosabb tulajdonságait, ezek közül egyszerre csak egyet lehet levenni róla, azt is kb. 5000 goldért.
- megbetegedett, ami ugyancsak debuffolja, ezt kezeltetni kéne, szerencsére csak 500 goldba kerül, de attól még stresszes maradt!
- ha a fentieket összeadom, marad egy kicsivel több aranyam, mint ami egy közepes dungeon alapfelszereléséhez szükséges.
Összegezve: toporgok egy helyben, a nagy nehezen feltápolt hőseim egyetlen véletlen negatív hatás miatt fűbe haraphatnak fegyverestől, páncélostól, trinketestől. Legalább szintlépésnél nőhetne a stresszellenállásuk, betegségtől való védelmük, esetleg ezekből lehetne választani szintlépésnél, vagy a negatív quirkekből lehetne egyet-egyet törölni, de nem.
Én is kettős érzést táplálok a játék iránt, mert nagy kedvvel vágtam bele, beszippantott, de kezd egyre ellenszenvesebbé válni. A Blackguards se bánt kesztyűs kézzel a játékossal, de ott lehetett tudni, mi várható egy csatától? Nagyon jól jönne egy normális balance-ot biztosító patch! Majd meglátjuk...