Egy biztos: baromi sok türelem és idő kell a sikerhez. Elég sok gameplay videót nézek mostanában, ajánlom mindenkinek a "Péter játszik" szériát a YouTube-on. Nagyon jól magyaráz a srác, jó a humora is és nem szégyelli bemutatni a kudarcait sem. Főleg, hogy minden élesben történik, minden utánaolvasás nélkül. A Swine Prince-nél pl. kapásból a kismalacot kezdte ütni, ami ugye TILOS, fel is kellett adnia. De később megcsinálta!
Szóval tervezni kell. Tervezni meg csak úgy lehet, ha tudjuk, melyik dungeonba készülünk. Milyen sebzés típusra számíthatunk, mire a legkevésbé rezisztensek ott a mosnszták, milyen statokat fontos javítanunk a trinketekkel, stb.
Épp tegnap nézegettem lev.3-as veterán dungeonokról gameplay videókat. Az elsőben egy gyerek bemutatta, hogy NEM SZABAD játszani! Klikkelgetett össze-vissza, a Vestal egyszer sem használt party heal-t, a fickó meg se nézte, mennyi esélye ven az adott ütésnek, képességnek, csak klikk-klikk-klikk. Talán 3 medical kit-et vagy mit kellett volna összeszednie, lényeg, hogy úgy a 4. vagy 5. szoba táján 2 hőse elhalálozott, majd feladta. Ok, nehéz a játék, de ezt rossz volt nézni. Ez nem hack and slash!!!
A másik fickó volt az ellenpélda. Lev.3-as Cove boss-ra készült(Sunken screw), úgy ment előre a pályán, mint kés a vajban(Plack Doctor, Vestal, Grave Robber, Leper kombóval), 4-es szintű karakterekkel, 4-es páncél, 4-es fegyver, 4-es szintű tulajdonságok, minden a maximális blight-ra kihegyezve. Merthogy a lev.3-as dungeonok állítólag sokkal nehezebbek, mint a lev.1-esek. Nem két szinttel, hanem sokkal többel.Ott már tényleg agyalni kell, ezért nem szégyen, ha az ember utánajár dolgoknak.