Örülök, hogy van végre topikja a játéknak, mert legalább a haragunkat meg tudjuk osztani...:))) Én alapvetően elvagyok vele, igaz, harmadszor kezdtem újra, mire kiismertem, mire kell nagyon, de nagyon vigyázni, nehogy GAME OVER legyen a vége. Először túlköltekeztem, ami végzetes lehet, hisz nem telik se fáklyára, se kajára kalandozás előtt, másodszor nem tudtam egy épkézláb csapatot indítani, mert mindenki gyógyult vagy lazított valahol, szóval átestem a kezdők tűzkeresztségén. Most meg ott tartok, hogy vagy elindítok egy félig már bestresszelt, betegségektől debuffolt csapatot egy veterán nehézségű dungeonba és imádkozom, vagy beküldök egy zöldfülűekből állót egy kezdő labirintusba, healer nélkül! Merthogy a 3-as szintű healrem nem tehető be kis szintű köldetésbe, kisszintű healerem meg nincs és a mostani újoncok közül se tudok felvenni.
Aki ismeri a játékot, az tudja, miről írok, aki meg nem, az leszűrheti belőle, hogy millió dologra kell figyelni, mert millió a buktató! Tegnap láttam egy fickó videóját, talán neki van igaza. Ő nem törődik mással, csak azzal, hogy mindig legyen kezdő, haladó és erős csapatra való harcosa. Az agyonstresszelt, beteg hősöket egyszerűen elzavarja, felvesz mást, a többieket meg okosan fejleszti. Nem költ aranyhalmokat gyógyításra, stressz elvonóra, kocsmára, viszont kimaxolta a felvehető újoncok számát és a saját harcosai maximális létszámát is.Talán neki van igaza.
Régebben pedig egy olyan videót láttam, ahol az illetőnek 570 ezer(nem viccelek, ennyi volt) aranya volt.Na, ezt meg én nem hiszem el! Aki játszott a DD-al, tudja, hogy 10-20 ezreket lehet kifarmolni szerencsés esetben, utána pedig elmegy a fele(jó esetben) gyógyításra, a stressz kezeléséről nem is beszélve.És akkor még nem foglalkoztunk a negatív quirk-ekkel, amik halmozódás esetén teljesen használhatatlanná tehetnek egy hőst. Na jó, erről még sokat lehetne beszélni, mindenestre érdemes kipróbálni, de aki nem bírja a kudarcélményt, az készítsen az egér mellé Valeriana-t!!!