Nem kell alátámasztani az összefüggést, mert itt a statisztika nem játszik. Nem számít, hogy volt-e ilyen statisztika és mit mond. Ingyen nem adjuk a minőségi terméket. Ez az alapelv. Aki nem fizet, annak az igényei le vannak szarva a fejlesztők részéről. Kivéve persze a f2p játékokat ahova kell a hús a darálóba amivel etetni lehet a "Bálnákat". De ott az "ingyen" játékos nem egyenrangú, hanem csak "üzemanyag". Azért van, hogy jelenlétével növellje a "tartalmat" és hogy könnyű préda legyen a fizetős felhasználók játékában.
MaxBlade:
nem adjuk ingyen amiért pénzt is kaphatunk. Ez a kiindulópont. Másik oldalról meg minek fizetnénk olyanért ami ingyen is a "mienk" lehet? A statisztikák meg nem túl mérvadóak, mert túl heterogén a piac. Nincs két egyforma játék. Vagyis lehet, de az CoD vagy valami egyéb "sorozat" ami így is elmegy, csak reklámozni kell kicsit.